Ako reklamovať
Tovar chcem reklamovať
V prípade ak sa Vám poškodil u nás zakúpený tovar, máme pre Vás pripravené informácie a postup k rýchlemu vybaveniu reklamácie:
So záručným (dodacím) listom, ktorý ste od nás pri kúpe obdržali spolu s tovarom, máte možnosť využívať servis mnohých značiek priamo v servisných strediskách na Slovensku. Doba na vybavenie reklamácie je takto urýchlená o čas potrebný na ďalšiu prepravu a evidenciu. Nájdite si autorizované servisné stredisko vo Vašom okolí. Zoznam servisov a servisných stredísk nájdete TU.
Uvedené servisné stredisko je autorizovaným partnerom výrobcu Vami zakúpeného tovaru a je jediným subjektom, na odborné posúdenie reklamácie a následné odstránenie chýb. Pri veľkých spotrebičoch (napríklad práčky, chladničky, ...) sa väčšinou servisný technik dostaví do Vášho bydliska. Pri menších zariadeniach (napríklad notebook, DVD prehrávač, ručný šľahač, ...) je nutné výrobok doručiť na adresu servisného strediska.
V prípade zasielania výrobok dôkladne zabaľte, aby sa predišlo pri preprave mechanickému poškodeniu.
Pri zasielaní (prípadne osobnom odovzdaní) do servisu nezabudnite priložiť k reklamovanému tovaru:
- Popis chyby podrobne popísaný (vždy je lepšie napísať viac, ako nič
- Daňový doklad o zakúpení
- Záručný list, prípadne dodací list (ak je povinný)
Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie
Podľa zákona má servis na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych dní. V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis alebo výmenu tovaru (v prípade, že sa výrobok nebude dať opraviť). V tomto prípade nám, prosím, originál návrhu na dobropis zašlite na naše reklamačné oddelenie, ktoré Vám obratom navrhne riešenie.
Nie je v zozname servisných stredísk Vami požadovaná značka/výrobca?
V tomto prípade zabezpečme riešenie Vašej reklamácie cez naše prevádzky. Tovar prineste osobne na ktorúkoľvek z našich predajní alebo ho zašlite na našu centrálu do Nitry na adresu:
ITSK (Reklamácie)
Fraňa Mojtu 22
949 01 Nitra
Fraňa Mojtu 22
949 01 Nitra
Pri riešení reklamačných prípadov Vám pomôže naše reklamačné oddelenie, ktoré môžete kontaktovať emailom na adresu reklamacie@itsk.sk alebo na čísle 037 650 39 08.
Pri uplatňovaní reklamácie platia ustanovenia Obchodných podmienok a Reklamačného poriadku
Obdržal som poškodený tovar
Kupujúci je povinný ihneď pri doručení prekontrolovať spolu s kuriérom stav zásielky, či nie je mechanicky poškodená. V prípade, ak je viditeľné poškodenie krabice, porušenie balenia alebo nesedí počet doručených balíkov podľa prepravného listu, máte právo odmietnuť prevzatie neúplnej, prípadne poškodenej zásielky.
Vrátenie tovaru
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Spotrebiteľ je povinný tovar vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote v akom tovar prevzal. Peniaze budú vrátené kupujúcemu do 14 dní od účinnosti odstúpenia od zmluvy kupujúcim. Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám, alebo ak si nesplnil povinnosť.. Predávajúci nie je povinný po uplynutí zákonom stanovej lehoty 14 dní (zákon č. 102/2014 Z.z.) prijať na reklamáciu nevyčistený alebo inak znečistený tovar nezodpovedajúci hygienickým štandardom.
Tovar prosím zasielajte späť v pôvodnom obale, nepoužívaný a nepoškodený vrátane príslušenstva (záručný list, návod na použitie, ...). Primeraná starostlivosť o tovar musí byť zachovaná. Je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote spolu s tovarom zaslaný: List o odstúpení od zmluvy s uvedeným číslom účtu a Originálny doklad o kúpe.
Tovar spolu s horeuvedenými dokladmi zasielajte prosím iba na našu nitriansku centrálu s textom „Vrátenie tovaru“. Adresa:
ITSK (Vrátenie tovaru)
Fraňa Mojtu 22
949 01 Nitra
Fraňa Mojtu 22
949 01 Nitra
Uvedené doklady musia byť priložené k tovaru. Odstúpenie od zmluvy nemôže byť uskutočnené elektronickou formou komunikácie.
V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- Poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
- Predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť
- Predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil, resp. počítačového programu ak prebehla jeho inštalácia
- Predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť
- Predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil, resp. počítačového programu ak prebehla jeho inštalácia
V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, je poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar uvedenú v záväznom akceptovaní objednávky zníženú v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia vo výške 1% z celkovej ceny tovaru za každý deň používania tovaru a o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu. V prípade inštalácie operačného systému do PC alebo notebooku predstavuje suma na uvedenie do pôvodného stavu cca 40€. Finančné prostriedky budú kupujúcemu vrátené v súlade s ustanovením príslušného zákona do 15 dní bankovým prevodom na ním určený účet.
Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Zásielku s tovarom odporúčame poistiť.
Nemám potvrdený originálny záručný list
Spolu s tovarom Vám bude doručený i nevyplnený záručný list (pokiaľ nie je priložený záručný list, ako taký záručný list slúži faktúra alebo dodací list). Tento záručný list Vám radi potvrdíme osobne v našich predajniach alebo keď nám ho na potvrdenie zašlete poštou na našu centrálu v Nitre, t.j. na adresu:
ITSK
Fraňa Mojtu 22
949 01 Nitra
Fraňa Mojtu 22
949 01 Nitra
Originálne záručné listy sú súčasťou väčšiny produktov, nie však všetkých. Vzhľadom k množstvu tovaru, ktoré predávame, nie je možné každú krabicu rozbaľovať a kontrolovať prítomnosť originálneho záručného listu. Tovar nevybaľujeme a fyzicky nekontrolujeme.
- +Akcia
- +JARNÉ POMÔCKY
- +PC, NOTEBOOKY
- +MOBILY, TABLETY, HODINKY
- +PC KOMPONENTY
- +PERIFÉRIE
- +HERNÁ ZÓNA
- +ČIERNA TECHNIKA
- +MALÁ BIELA TECHNIKA
- +VEĽKÁ BIELA TECHNIKA
- +SOFTWARE, E-KNIHY
- +MICROSOFT SOFTVÉR
- +ŠPORT, ZDRAVIE
- +ZÁHRADA, HOBBY
- +NÁBYTOK
- +FOTOVOLTAIKA
Naposledy navštívené
Kód | Názov produktu | Vaša cena |
---|