Ako prebieha oprava?
Po prijatí vášho zariadenia do nášho servisu ako prvé vykonávame diagnostiku. Pomocou vášho popisu závady a pomocou diagnostiky zistíme rozsah chýb a poškodenia. Následne pre vás pripravíme konkrétnu cenovú ponuku, ktorá bude zahŕňať cenu servisnej práce a prípadne aj potrebných náhradných dielov. Počkáme, kým nám cenovú ponuku potvrdíte, prípadne dodáte ďalšie informácie, čo so zariadením robiť. Po ukončení opravy vaše zariadenie dôkladne otestujeme. Následne vás budeme kontaktovať, že vaše zariadenie je opravené a otestované. Budeme vás rovnako informovať aj o tom, že si ho môžete buď prevziať osobne, alebo vám ho podľa dohody zašleme dopravnou spoločnosťou.
Zariadenie do servisu môžem priniesť aj osobne? Treba predtým vypĺňať online objednávku?
Vaše zariadenie na opravu môžete priniesť osobne na ktorúkoľvek z našich pobočiek v rámci platnej pracovnej doby. Nemusíme predtým vopred vypĺňať online objednávku. Závady, chyby a objednávku spíšeme pri preberaní vášho zariadenia. Jednotlivé
kontaktné informácie na pobočky nájdete TU.
Ak chcem zariadenie na servis poslať, ako to mám urobiť?
Niektorí zákazníci nemajú vhodné podmienky na to, aby mohli svoje zariadenie na servis priniesť osobne. Či už je to z hľadiska časového alebo dlhého cestovania. Našťastie je tu možnosť vaše zariadenie na servis zaslať prepravnou spoločnosťou. V prípade zasielania vášho zariadenia prepravnou spoločnosťou je najprv potrebné
vyplniť objednávku online alebo zadať objednávku telefonicky, či emailom. Následne vás budeme kontaktovať a poskytneme bližšie informácie k vyzdvihnutiu vášho zariadenia.
Pri realizácii opravy je doprava zdarma. Inak sa účtuje za dopravu 3,99€ s DPH.
Zariadenie je potrebné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu. Zariadenie je najlepšie zabaliť do krabice, v ktorej ste ho zakúpili. Ak túto krabicu už nemáte, postačí aj iná krabica vhodných rozmerov a zabalenie zariadenia do bublinkovej fólie alebo inej pružnej výstuhy.
Koľko stojí diagnostika?
Základná diagnostika zariadenia prijatého na servis je bezplatná. Pri nerealizovaní opravy zistených chýb a poškodení za diagnostiku účtujeme 9,90€ s DPH.
Čo všetko je potrebné k zariadeniu na opravu dodať?
Základom je samotné zariadenie a nabíjačka. K diagnostike a oprave nebudeme potrebovať dodatočné príslušenstvo ako je napríklad taška, myška, USB kľúč a podobne.
Ostanú v zariadení zachované moje dáta ako fotky, dokumenty, programy a iné súbory?
Pri diagnostike nerobíme žiadny zásah do vašich dát v zariadení. Niektoré zásahy však v rámci opravy môžu ovplyvniť zachovanie vašich dát a spôsobiť stratu. Na toto vás pred potrebnými zásahmi vždy dopredu upozorníme. Ak dáta neboli pri poruche predtým poškodené a servisný zásah môže poškodiť dáta, môžete využiť službu „Zálohovanie, obnovenie dát - záloha dát - 27,90 € / hod.“
Koľko budú stáť náhradné diely?
Na túto otázku vám budeme vedieť konkrétnejšie odpovedať až po diagnostike vášho zariadenia. Záleží to od toho, či vôbec budú náhradné diely potrebné a o akú značku zariadenia a závažnosť poškodenia sa bude jednať. Ak by ste chceli dopredu vedieť predbežné ceny náhradných dielov, budeme od Vás potrebovať značku, model a sériové číslo vášho zariadenia. Následne ceny náhradných dielov preveríme a dáme Vám vedieť.
Máte náhradné diely na sklade?
Na našom sklade sa nachádzajú základné náhradné diely. Ak by sme konkrétny náhradný diel u nás na sklade nemali, v rámci našej širokej dodávateľskej siete vieme zabezpečiť všetky dostupné náhradné diely. Presnejšie informácie k náhradným dielom vám poskytneme po prijatí zariadenia na servis a následnej diagnostike.