Servisné strediská
Pre rýchle vyhľadanie servisného strediska kliknite na začiatočné písmeno výrobcu produktu, ktorý chcete vyhľadať.
V prípade nejasností kontaktujte naše reklamačné oddelenie - 037 6503 908 alebo reklamacie@itsk.sk
A - B - C - D - E - F - G - H - I - K - L - M - N - O - P - R - S - T - W - X - Y - Z
3M
Projektory | príslušenstvo:
Reklamácie 3M projektorov a príslušenstva rieši spoločnosť Europea group.
Europea group, s.r.o., Šipova 3A, 821 07 Bratislava
Slovenská republika:
Tel: +421 2 45 52 53 75Tel: +421 903 615 311
Fax: +421 2 45 25 99 04
europea@europea.sk
www.europea.sk
Kontaktný telefón Call Centrum: 02/49207070
Možnosť nahlásenia reklamácie mailom: service_brno@acer-euro.com
Operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe. Prosíme, pre rýchle vyriešenie telefonátu majte pripravené sériové číslo reklamovaného výrobku a u záručnej oprave aj nákupný doklad.APPLE
C.C.Computer s.r.o., Varšavská 11, 831 03 Bratislava 3
Tel: 421-2-44 45 99 55fax: 421-2-43 41 14 49
Preberajú zariadenia do servisu osobne. Pri zasielaní prepravné náklady hradí zákazník. V prípade neoprávnenej reklamácie sa účtuje diagnostika 9,96 € bez DPH. Je potrebný dod.list s výrobným číslom produktu upozornenie: spoločnosť nevykonáva opravy telefónov iPhone
Swiss, spol. s. r.o., Wolkrova 2, 851 01 Bratislava - Petržalka
Tel: 02 / 6720 2080Fax: 02 / 6720 2081
servis@swisshp.sk
AOC
Monitory AOC servisuje firma Asupport, s.r.o.
Námestie Slobody 10, 811 06 Bratislava
Tel: +421 2 5262 6557Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk
ARCHOS
Servisne stredisko LC Trading s.r.o.
LC Trading, Bratislavska 45 , 917 02 Trnava
Michal Hornak, servisný technik
hornak@lctrading.sk
Dir. link: 033/2933108
Fax: 033/2933107
www.lctrading.sk
ASUS
Nahlásenie reklamácie treba uskutočniť vyplnením webového formuláru na adrese: https://eu-rma.asus.com/pick_eu/cz/ a postupovať podľa pokynov zo servisu. Bezplatnú dopravu zabezpečuje priamo od zákazníka a po oprave späť k zákazníkovi DPD.
Kontakt na servis: ASUS Czech s.r.o., Na Rovince 887, 720 00 Ostrava-Hrabova
Tel: +420 596 766 888
mail: reklamace@asus.com.tw
Asus support
http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage=cs-cz
Zákaznícke centrum Beko:
Každý deň od 8:00 do 18:00 Vám radi pomôžeme so záručnými i pozáručnými opravami.
Kontaktovať nás môžete na:
E-mail: zakaznickecentrumsk@bekosa.cz
Tel.: 0800 171 250
viac na www.bekosk.sk
BENQ
Zákazník musí priložiť doklad o kúpe. Servisné stredisko zabezpečuje aj zvoz do servisu. Bližšie info na: http://www.asupport.sk/index.php?page=pickup
ASUPPORT - Námestie Slobody 10, 811 06 Bratislava
Tel: +421 2 5262 6557Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk
Otváracia doba
Pondelok až štvrtok
9:00 - 12:00, 13:00 - 17:00
BOSCH
Reklamácie BOSCH sa vybavujú priamo cez predajcov, ktorých si vyhľadáte prostredníctvom lokátora. Zákazník môže doručiť reklamáciu vo vlastnej réžií priamo do servisu, po oprave bude reklamácia poslaná späť zákazníkovi. Ak využijete predajcu /lokátor/, doručíte kompletný tovar vo vlastnej réžií vybranému predajcovi, ten ostatné zariadi.
Požadované doklady: nákupný doklad musí byť kópia faktúry, alebo pokladničného bloku.
Link na servis informácieLink pre vyhľadanie predajcu – lokátor
BRAUN
Procter & Gamble Slovakia s.r.o.
Einsteinova 24851 01 Bratislava
Telefón: 02-57101135
www.braun.sk
BROTHER
V prípade vadného toneru treba volať na tel. č. +421-2-20682796 p.Tibor Horváth - servisný technik.
COLUMBEX INTERNATIONAL, a.s.- Rusovská cesta 1, BRATISLAVA, Kontaktná osoba: pán Rymarenko
COLUMBEX International, a.s. - Robotnícka 6, Banská Bystrica, Kontaktná osoba pán Daxner
CPrint Trade, s.r.o. - Čajkovského 8, 984 01 Lučenec
PobočkaŠancova 48, 81105 Bratislava
Tel: +421 2 524 966 16
Tel: +421 2 524 503 32
fax: +421 2 524 986 42
Kontaktné osoby:
Miroslav Kipeť; ivan.kiss@printtrade.sk; +421 905 706 268
PRO.Laika spol. s r.o., Palackého 12, 811 02 Bratislava, 02 / 5464 7792, prijem@prolaika.sk, www.prolaika.sk, servis@prolaika.sk.
Vážení obchodní partneri, v súvislosti so zmenami, ktoré v súčasnosti prebiehajú v spoločnosti Canon, by sme Vás radi upozornili na niekoľko dôležitých skutočností dotýkajúcich sa záručného servisu foto-video produktov značky Canon. Nová celoeurópska organizačná štruktúra servisných stredísk Canon sprísňuje podmienky pre príjem a vykonávanie záručných, ako aj predzáručných opráv a tento proces stavia pod detailný dohľad a kontrolu. Nový systém spracovania dát nám od 01.novembra 2006 neumožní tolerovať akékoľvek chyby či nezrovnalosti v záručných dokladoch sprevádzajúcich Vaše zákazky. Všetky výrobky, ktoré budú mať chýbajúci, nesprávne či neúplne vyplnený záručný list a doklad o kúpe nebudú prijaté do záručného servisu, ale na náklady odosielateľa vrátené späť. Na akékoľvek neskoršie zmeny či doplnenia týchto dokladov nie je možné brať zreteľ. Rovnako výrobky poškodené nesprávnou manipuláciou užívateľom alebo pri preprave, vniknutím vlhkosti, prachu či iných cudzích telies nebudú v zmysle záručných podmienok uvedených na záručnom liste prijaté do záručného servisu. Vzhľadom na tieto skutočnosti by sme Vás chceli požiadať o maximálnu pozornosť pri vypĺňaní záručných dokladov pri predaji výrobku, informovanie Vašich zákazníkov o záručných podmienkach, ako aj pri odosielaní výrobkov do servisného strediska. Takýto postup zefektívni realizáciu záručného servisu a eliminuje nedorozumenia pri príjme Vašich zákaziek. V prípade akýchkoľvek otázok kontaktujte náš zmluvný autorizovaný servis na musil@prolaika.sk alebo tel. 02 54647793
CANON - Tlačiarne
Bachmann s.r.o.Osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky.
Bachmann s.r.o , Na Pántoch 18, 831 06 Bratislava
Tel: +43 1866 49 292email: canonsk@mobiletouch.at
alebo môžete využiť služby ďaľšieho servisu, ktorý poskytuje záručný a pozáručný servis na SK území:
Český servis
Osobné kopírky, fax s laserovou tlačou, fax s atramentovou tlačou, skener, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň, atramentové multifunkčné zariadenie, laserové multifunkčné zariadenie, kalkulačky.
Varšavská 11, 831 03 Bratislava
Tel: +421 243 410 745Tel: +421 244 459 955
Fax: +421 243 411 449
E-mail: bratislava@ceskyservis.cz
Otváracia doba:
Po - Pá 8:00 - 16:30 hod.
Zákazník musí pri reklamácií v servisnom stredisku doložiť potvrdený záručný list, ktorý je súčasťou balenia výrobku
CREATIVE
Radi Vás informujeme, že spolocnosť FIXIT S.A. od 1.09.2011 začína servisovať záručné a pozáručné reklamácie výrobkov Creative Labs na polskom, českom, slovenskom a madarskom trhu.Registráciu a sledovanie priebehu reklamácie umožňuje systém dostupný na stránke http://rma.fixit-service.com.
Reklamačný postup k výrobkom Creative Labs môžete nájsť po prihlásení sa v systéme. Postup je vo formátu PDF v záložke Nápoveda.
Opätovná registrácia nie je nutná pre zaregistrovaných partnerov firmy Fixit a spôsob riešenia reklamácii je rovnaký ako u iných výrobcov, ktorí sú spoločnosťou Fixit servisovaní. Viac informácií získate prostredníctvom emailovej adresy: creative@sk.fixit-service.comReklamácie, ktoré boli odoslané na adresu predchádzajúceho servisného strediska a boli doručené do 30.08.2011, budú riešené ako doteraz.
Reklamácie, ktoré boli odoslané po 30.08.2011 budú presmerované na stredisko Fixit, kde budú zaevidované v systéme RMA firmy Fixit.
Pre súčasných užívateťov systému RMA budú reklamácie uvedené cez už existujúce užívateľské úcty. Pre nových partnerov firma Fixit vytvorí užívateľské úcty a nutné údaje prepošle emailom.
Firma PowerSales International, ktorá je výhradným zástupcom pre predaj a servis a firma FIXIT S.A. vynaložia úsilie, aby zmena reklamačného postupu spôsobila zlepšenie kvality servisovania výrobkov Creative Labs a nespôsobila predlženie termínu vyriešenia reklamácií.
Telefón na nahlasovanie reklamácii: 02/57508303
Zvoz reklamácií zabezpečuje DELL.
Typ záruky CAR: "Collect and return"- vyzdvihnutie a doručenie zariadenia prostredníctvom kuriéra, oprava maximálne do 7 pracovných dní
Typ záruky NDB: "Pro Support" oprava na mieste u zákazníka do 24 hodín 7 dní v týždni
Pri obidvoch typoch záruky stačí nahlásiť sériové číslo a popis závady.
Technická podpora:
Tel: +421 2 57 50 83 03
DOA - 14 Dní od predaja
DeLonghi
Hospol elektro, s.r.o. - Rustaveliho 7, 831 06 Bratislava
Tel: +421 244 887 124hospol@hospol.sk
D-Link
Technický support (hot-line):Tel: +421 692 147110
support@dlink.cz
link na zadávanie reklamácií
DIGIPRO
eD'system Slovakia s.r.o., Stará Vajnorská 21, 831 04 Bratislava
Kontakt: Branislav Bakicae-mail: bbakica@edsystem.sk
Tel: +421-2-4959 1188
fax: +421-2-49591010
Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnoti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59 (Riadi sa pokynmi prepravcu.)
Kuriéra je možné objednať aj emailom na - INFO@REMAX.SK
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené (najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o. - Šípová 3/a, Bratislava 82107
Tel: 02 / 45525373,4,5
• Typ zariadenia
• Výrobné číslo
• Dátum nadobudnutia
• Meno – spoločnosť reklamujúceho
• Presná adresa a kontakt na osobu pre spätné zaslanie zariadenia
• Kontaktná emailová adresa
• Tel. kontakt
Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk.
Opravené alebo nové zariadenie Vám bude zaslané priamo zo servisného strediska.
Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.
EIZO LCD MONITORY
Pri podozrení na závadu LCD EIZO kontaktujte:tel .: +421-2-49591405
www.eizo.cz
Upresnenie záruky:
- Záruka na elektroniku monitoru: 5 rokov alebo 30.000 hodín štandardnej prevádzky. Pokiaľ nie je uvedené inak (napr. Je možná prevádzka 24.hod.)*
- Záruka na LCD panel a jeho podsvetlovaci systém: 3 roky neobmedzenej prevádzky
- s obmedzenou zárukou**
* Štandardnou prevádzkou sa rozumie max. priemerná denná prevádzka nepresahujúca 16 hod/deň počas 365 dní v roku.
** EIZO poskytuje na LCD panel vrátane jeho podsvetlovacieho systému tzv. obmedzenú záruku, t.j. negarantuje v priebehu 3-ročnej neobmedzenej prevádzky akékoľvek zhoršenie kvality, LCD panelu, spôsobené jeho starnutím alebo opotrebením v dôsledku jeho používania (napr.zníženie max.hodnoty dosahovaného jasu, zmenu vo farebnom podaní obrazu, zmeny jasovej a farebnej homogeneity obrazu, “otklačky” v dôsledku dlhodobého zobrazovania statických motívov, atď. )
Tolerančné pásmo stanovujúce max.povolený počet vadných subpixlov je garantovaný max. 3 mesiace od dátumu predaja. Po uplynutí tejto doby nie je už možné vadné subpixle reklamovať.
Od 1.apríla 2008 poskytujeme na všetky LCD monitory EIZO predľženú záručnú dobu
5 rokov, alebo 30.000 hod. prevádzky na všetky elektronické závady riadiacej elektroniky monitoru
3 roky nebo 10.000 hod na vlastné zobrazovacie LCD-jednotky.
Electrolux
Link na Servisné strediskoEPSON
Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na technickú podporu EPSONDotazy na produkty a technická podpora Epson:
Tel: 0850 111 429
prevádzková doba Po – Pi: 9:00 – 18:00
email: level.one@epson.sk
Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry. Epson zabezpečí zvoz.
Informatik Services Slovakia, s.r.o. - Fr. Mojtu 34 Nitra , 949 01, Nitra, e-mail: epson@asc-sk.sk
Prime service, spol. s r.o. - Čajkovského 8, 984 01 Lučenec Tel: 047/433 15 17 kl.126, e-mail: branislav.baranyi@primeservice.sk
Prime service, spol. s r.o. - pobočka Bratislava, Šancova 48, 811 05 Bratislava Tel: 02/524 96 616, email: juraj.elias@primeservice.sk
DOA - 30 Dní (predaj na koncového zákazníka)
EPSON - VIDEO/DÁTA
Projektory: ASC-SK s.r.o., Podháj 137, Bratislava 841 03, Bratislava-LamačTel: 02/ 52625231, Tel: 0850 111 429
e-mail: office@asc-sk.sk
www.asc-sk.sk
EPSON - TLAČIARNE
DOA procedúra sa vzťahuje na zariadenia vadné do 30 kalendárnych dní od predaja na koncového spotrebiteľa. Kompletné zariadenie treba doručiť na RMA oddelenie s kópiou predajného dokladu a s vypísaným EPSON záručným listom. DOA procedúru zabezpečuje p. Cíchová, mail: gcichova@edsystem.skV prípade, že autorizovaný servis vydá potvrdenie o neopraviteľnosti EPSON zariadenia, treba potvrdenie zaslať mailom na adresu gcichova@system.sk.
Všetky servisné prípady si musíte zaregistrovať na EPSON hotlink - pre SR: 0850 111 429, alebo infoline@epson.sk
Nahlásiť je potrebné: Model, sériové číslo, podrobný popis závady, adresa zvozu, meno, telefón, mail + kópia predajnej faktúry. Epson zabezpečí zvoz.
ASC-SK s.r.o. - Beniakova 2, 949 01 Nitra
hotline: 02/ 52625241, e-mail: epson.sk@ri-s.at, Tel: 0911-690-700
Prime service, spol. s r.o. - Čajkovského 8, 984 01 Lučenec, Tel: 047/433 15 17 kl.126, e-mail: branislav.baranyi@primeservice.sk
Prime service, spol. s r.o. - pobočka Bratislava, Šancova 48, 811 05 Bratislava, Tel: 02/524 96 616, email: juraj.elias@primeservice.sk
ECG
Reklamácie produktov ECG rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.Servis elektroniky s.r.o. - Údernícka 11, 851 01 Bratislava
Tel: +421 2 68 24 52 45
email: servis@elektroniky.sk
EU3C
Je potrebné doložiť dodací list a popis závadySERVIS ELEKTRONIKY s.r.o. - Údernícka 11, Bratislava 851 01
Tel:02/68245245
Email: servis@elektroniky.sk
Tovar s priloženou kópiou nákupného dokladu(faktúry) a presným opisom, ako sa prejavuje závada, pošlite do autorizovaného servisného strediska:
FAST PLUS, spol. s r.o.
Servis Fieldmann
Logistické Centrum Rača
Na pántoch 18
831 06 Bratislava
Tel. 02 4910 5853
(poštou, kuriérom alebo osobne ), prípadne môžete reklamáciu podať na niektorej z našich predajní.
Fujifilm
Fujifilm Slovakia, Rybničná 40, 831 06 BratislavaTel:02/ 33 595 119
e-mail: servis@fujifilm.sk
Záruka je 24 mesiacov. Pri záručných opravách musí zákazník spolu s vyplneným záručným listom predložiť doklad o kúpe.
FUNAI
Reklamácie produktov FUNAI rieši servisné stredisko Servis elektroniky s.r.o.Servis elektroniky s.r.o. - Údernícka 11, 851 01 Bratislava
Tel: +421 2 68 24 52 45
email: servis@elektroniky.sk
FUJITSU - SIEMENS MONITORY
C.C.C. s r.o. - Varšavská 11, 831 03 BratislavaFUJITSTU - SIEMENS PC, NTB A I.
Swiss, spol. s. r.o. - Wolkrova 2, 851 01 Bratislava - Petržalka, Tel: 02 / 6720 2080, Fax: 02 / 6720 2081, servis@swisshp.skSwiss, spol. s. r.o. - Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01 Banská Bystrica, Tel: 048 / 415 1768, Fax: 048 / 415 1769, E-mail: servisbb@swisshp.sk
CONAN s.r.o. - Murgašova 18, 010 01 Žilina
Tel: +421 41 700 2900, -01, -02
fax: +421 41 763 2616
servis@garmin.sk
Bezplatná linka HOTLINE je určená pre zákazníkov Garmin
PO - PIA: 8:00 - 18:00 HOD
0800 135 000 hotline@garmin.sk
GENIUS
https://rma.fixit-service.com/Telefonický kontakt: 047/5812396
Gigabyte
VSP DATA a.s. - Nová Rožňavská 3, Bratislava, 831 04Tel: +421 905 578 838
Email: gsmservis@vspdata.sk
Prevádzková doba: 10:00 - 18:00 Pondelok - Piatok
Support Models: GS202/Rio R1
www.vspdata.com
Možnosť kontaktovať servis na Tel: + 421 905 578 838 alebo e-mailom gsmservis@vspdata.sk. Servis zabezpečí vyzdvihnutie a dopravenie do servisu a po oprave vrátenie späť. Táto služba je pri záručných opravách zadarmo.
GOCLEVER
Reklamácie môžete nahlasovať priamo na emailovú adresu servisu: servis@goclever.cz, servis@gocleverservis.cz.Zvoz reklamácie nahláste cez www.gocleverservis.cz.
Pre objednanie reklamácie stačí zaslať žiadosť o opravu na uvedený emailový kontakt. Je potrebné uviesť presné a kompletné kontaktné údaje, telefonický kontakt pre kuriéra, model a sériové číslo reklamovaného prístroja a reklamovanú závadu.
TEL číslo pre Hotline CZ +420 546 606 021
TEL číslo pre Hotline SK +421 220 266 051
Gorenje
Formulár na objednanie servisnej opravyAsistenčná linka 0800 105 505
HP - iPAQ call centrum - 02/68622071
HEWLETT PACKARD
• Swiss, Wolkrova 2, Bratislava 851 01, Petržalka, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, kontakt Pivovarči, Obročník, servis@swisshp.sk• Swiss, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel: 055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk
• SWISS, spol. s r.o., Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01 Banská Bystrica, Tel: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk
• Datalan, Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel: 02 / 4920 7155, Fax: 02 / 4920 7166 servis@datalan.sk
• Datalan Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica Tel: +421 48 415 39 33 Fax: +421 48 415 39 35 datalanbb@datalan.sk
• Datalan Popradská 68, 040 01 Košice Tel: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk
• Datalan Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina Tel: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500 62 31 datalanza@datalan.sk
• Datalan Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad , Tel: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk
• PosAm, Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel: 02 / 4923 9384, Fax: 02 / 4923 9399, posam@posam.sk
• PosAm, Odborárska 21, 83102 Bratislava, Tel: 02/49239 384, Fax: 02/49239 399, posam@posam.sk
• PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel: 048/4714 393, Fax: 048/4714 390, vitalis@posam.sk
• PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel: 055/7241 700, Fax: 055/7241 777, posam@posam.sk
• PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel: 041/5005 713, Fax: 041/5640 069, posam@posam.sk
• AutoCont SK a.s., Einsteinova 24, 851 01 Bratislava, Tel: +421 2 3278 8841, fax. +421 2 32788825, e-mail: servis_ba@autocont.sk
• AutoCont SK a.s., Rudlovská cesta 64, 974 11 Banská Bystrica, Tel: +421 48 4148 771, fax. +421 48 4163123, e-mail: servis_bb@autocont.sk
• AutoCont SK a.s., Bardejovska 1/C, 040 11 Košice, Tel: +421 55 6833 111,333, fax. +421 55 6833334 e-mail: servis_ke@autocont.sk
• AutoCont SK a.s.,Strojnícka 1 , 080 06 Prešov, Tel: +421 51 7710 584, fax. +421 51 7710 586 e-mail: servis_po@autocont.sk
• AutoCont SK a.s., Rozmarínova 3 , 911 01 Trenčín, Tel: +421 32 742 040,fax. +421 32 7742 042 e-mail: servis_tn@autocont.sk
• AutoCont SK a.s., Bratislavská 29, 010 01 Žilina, Tel: +421 41 5114 301,fax. +421 41 5114 320 e-mail: servis_za@autocont.sk
Ak chce zákazník využiť DOA procedúru /zariadenie je vadné do 30 dní od predaja a nemá onsite servis / musí priniesť komplet balenie s originálnou krabicou.
Viac informácií o podpore a riešení problémov:
SK http://welcome.hp.com/country/sk/sk/support.html?pageDisplay=support
Pavilion Monitory ( PL2G) - Tieto zariadenia sa budú servisovať výhradne prostredníctvom HP CallCentra, ktoré je potrebné kontaktovať na Tel: čísle 0850 111 256. Na tejto linke Vám bude ponúknutá služba HOME and PICKUP delivery (door-to-door service ).
Reklamácie na spotrebný materiál sa riešia priamo cez predajcu
HTC
Reklamácie je nutné si uplatniť v autorizovanom servisnom stredisku.Servisný formulár nájdete na http://services.vspdata.cz zákazník si zaregistruje produkt podľa sériového čísla a nahodí online reklamáciu.
VSP DATA zákazníka kontaktuje a pošle kuriéra pre tovar, zabezpečí dopravu do servisu aj naspať a vykoná opravu.
VSP Data a.s. - Gsm Service
Berlínska ul. - rampa OD Albert, 390 05 Tábor, Česká republika
CQ service Lenovo- celé portfólio (okrem IdeaPad)
IBM
IBM – Low End & Options Brand – IBM xSeries Service Server Part 1
Low End Storage Brand – System Storage DS3000 Family
CQ service, spol. s. r. o. - Sabinovská 10, Bratislava 821 02
Tel: +421 2 4820 4911
Fax: +421 2 4820 4912
http://www.cqservice.sk
DATALAN Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu
Púchovská 8, 831 06 Bratislava
Tel: +421 2 49 20 71 55
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk
Pobočka Banská Bystrica - Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica
Tel: +421 48 415 39 33
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk
Pobočka Košice - Popradská 68, 040 01 Košice
Tel: +421 55 640 51 90
+421 55 640 52 46
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk
Pobočka Žilina - Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
Tel: +421 41 500 62 30
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk
Pobočka Poprad - Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad
Tel: +421 905 603 364
datalanpp@datalan.sk
Konica Minolta Slovakia, Černyševského 10, 851 01 Bratislava
Tel: 02 / 6828 2222
Fax: 02 / 6828 2262
Email: servis_ba@konicaminolta.sk
KONICA MINOLTA FOTOTECHNIKA
TV-AV Elektronic s.r.o., Hviezdoslavova 9, SK 010 01 ŽilinaTel: +421-41-5626061
KRUPS
Viliam Šlank - ELSPO Elektroplyn servis, Spojová 19, 974 04 Banská Bystrica+421 905 944 719
+421 484 135 535
+421 484 135 521
elspo@slovanet.sk
Eva Kašová-ELP, Predmestská č.55, 010 01 Žilina
+421 0908 927586, 00421904 484375
+421 417 232 641
+421 417 248 286
elp-evakasova@pobox.sk
LASER Komárno, spol. s r. o., Mesačná 20, 945 01 Komárno
+421 905 602 292
+421 35 77 02 688
+421 35 77 02 688
servis@laser-kn.sk
Július Marton , MARTON-SERVIS, Baštová 47/B, 080 01 Prešov
+421 907 137 334
+421 517 723 487
+421 517 582 441
martonservis@nextra.sk
Julius Marton, MARTON-SERVIS, Hlinkova 21, 040 01 Košice
+421 905 759 428
+421 556 337 921
+421 556 337 921
servismarton@nextra.sk
Eson spol. s r.o., Železničná 7281/16A, 911 01 Trenčín
+421 907 664 295
+421 326 586 385
+421 326 856 385
eson@stonline.sk
ERVO SERVIS spol. s r.o., Kollárova 9, 91701 Trnava
+421 903 628 642
+421 335 502 078 ervoservis@gmail.com
ERVO SERVIS spol. s r.o., Čermáňske nám. 11, 949 01 Nitra
+421 911 628 643
ervoservis.nitra@gmail.com
TECHNO SERVIS BRATISLAVA spol. s r.o., Kopčianska 8,10 1.posch.
+421 907 778406
Lenovo IdeaPad - reklamácie rady Ideapad
Tel: 0850 232 406 (9:00 – 18:00).
Je potrebné vedieť Serial number a MachineType number produktu. Notebook bude vyzdvihnutý kuriérom a bude aj naspäť doručený. Reklamácie neriešia servisné strediská na Slovensku.
Lenovo, thinkpad, servery, monitory
Lenovo - celé portfólio (okrem IdeaPad)
CQ service, spol. s. r. o. - Sabinovská 10, Bratislava 821 02 Tel: +421 2 4820 4911 Fax: +421 2 4820 4912 http://www.cqservice.sk
MARSANN IT, s.r.o. - Digital Park II, Einsteinova 23 851 01 Bratislava
(oproti Auparku, nová "čierna" budova za budovou Lenova, prízemie, samostatný vchod zvonku)
Otváracie hodiny: Pondelok - Piatok, 9:00 - 19:00
Zákaznícka podpora: - v prípade otázok nás neváhajte kontaktovať:
Tel: 02 6252 2000
fax: 02 3301 6170
Hotline: 02 6252 2000
e-mail: info@lenovoonline.sk
Showroom s predajňou, servis, osobné odbery v Banskej Bystrici:
MARSANN IT, s.r.o. - Janka Kráľa 4 (budova Proxima 2), 974 01 Banská Bystrica Tel: 048 321 9922
servis: 048 321 9922
e-mail:bb@lenovoonline.sk
Otváracie hodiny:
Pondelok, Utorok, Štvrtok 9:00 - 17:00 hod.
Streda, 9:00 – 18:00 hod.
Piatok, 8:00 - 16:00 hod.
Showroom s predajňou, servis, osobné odbery v Košiciach:
MARSANN IT, s.r.o. - Aupark Shopping Center, Námestie osloboditeľov, 040 01 Košice
Tel: 055 321 1901
servis: 055 321 1901
e-mail:ke@lenovoonline.sk
Otváracie hodiny: Pondelok - Nedeľa, 9:00 - 21:00
DATALAN Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu - Púchovská 8, 831 06 Bratislava
Tel: +421 2 49 20 71 55
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk
Pobočka Banská Bystrica - Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica
Tel: +421 48 415 39 33
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk
Pobočka Košice, Popradská 68, 040 01 Košice
Tel: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk
Pobočka Žilina, Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
Tel: +421 41 500 62 30
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk
Pobočka Poprad, Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad
Tel: +421 905 603 364
datalanpp@datalan.sk
LEXMARK
SWISS, spol. s. r. o., Wolkrova 2, 851 01 Bratislava, Tel.: 02/6720 2080SWISS, spol. s. r. o., Hurbanova 14a, 974 01 Banská Bystrica, Tel.: 048/415 1768
SWISS, spol. s. r. o., Gemerská 3, 040 01 Košice, Tel.: 055/789 435
Spotrebný materiál Lexmark sa reklamuje u predajcu.
LG REKLAMÁCIE LCD MONITORY
http://www.realtimetec.cz/rmaLG reklamácie LCD a CRT monitory:
Realtime technologies s.r.o., A. Hlinku 60 (OD Kocka), 921 01 Piešťany
Tel:+421 337 625 230, +421 903 722 710
Zvoz sa realizuje po telefonickej objednávke.
lgesk@realtimetec.sk
www.realtimetec.sk
LG Info LINKA: Zákazníci zo Slovenskej Republiky volajte číslo 0850 111 154
Vážení zákazníci, využite služby informačnej linky. Na tejto linke Vám naši pracovníci odpovedia na otázky týkajúce sa výrobkov, ktoré predávame. V prípade potreby Vám pomôžeme so záručným alebo pozáručným servisom. Hovorné je účtované poplatkom za miestne hovory. Platí pre celé územie SR.
Zoznam autorizovaných servisných centier:
Slovensko - autorizované servisy LG
Servisná sieť LG
Servis u Vás doma
Dôležité informácie pre partnerov a zákazníkov:
Zákazníci z České Republiky
volejte číslo 810 555 810
Vážení zákazníci, Využijte služeb informační linky. Na této lince Vám naši pracovníci zodpoví otázky týkající se námi prodávaných výrobkú. V případě potřeby Vám pomúžeme se záručním nebo pozáručním servisem. Hovorné je účtováno poplatkem za místní hovory. Platí pro celé území ČR.
LG Mobilné telefóny
Adresy servisných stredísk nájdete TU.
Optické mechaniky je nutné reklamovať v eD system Slovakia s.r.o.
LOGITECH-LABTEC
Presný pracovný postup RMA výrobkov Logitech a Labtec získate:http://rma.fixit-service.com
V prípade akýchkoľvek problémov s reklamáciami Logitech / Labtec do servisných stredísk kontaktujte:
logitech@fixit-service.com
MGE: Vlastník nefunkčného zariadenia objedná na náklady spoločnosti Europea Group prepravu u prepravcu ReMax Courier Service na tel. číslach 02/491053- 55 , 57, 58, 59. (Riadi sa pokynmi prepravcu.). Kuriéra je možné objednať aj emailom na - INFO@REMAX.SK
Zariadenie je nutné do servisu zaslať zabalené (najlepšie v originál obale), s fotokópiou nadobúdacieho dokladu, označené štítkom:
Europea Group spol. s r.o. - Šípová 3/a, Bratislava 82107 Tel: 02 / 45525373,4,5
Môžete aj naskenovať nadobúdací doklad a dopísať chýbajúce informácie. V prípade čitateľnosti všetkých potrebných údajov stačí poslať takýto naskenovaný dokument na adresu europea@europea.sk.
Najneskôr do 5 pracovných dní Vám bude opravené zariadenie vrátené, poprípade vám zašleme dokument nášho servisného strediska, ktorý Vás bude oprávňovať na vydanie nového zariadenia u vášho predajcu.
Záručná doba záložných zdrojov Eaton je 24 mesiacov od dátumu vystavenia dodacieho listu.
MICROSOFT OEM PRODUKTY
microsoft-technicka-podpora-microsoftMICROSOFT XBOX
http://www.xbox.com/sk-SK/support/contact/MIO
zákazník sa zaregistruje na stránke http://service.mio-tech.com (podrobný návod registrácie je nižšie). Registráciou sa stane členom Mio klubu, z čoho mu vyplývajú určité výhody ako info o novinkách, upgrade máp a pod.- zákazník vyplní cez internet "žiadosť o opravu"
- prepravná spoločnosť DPD vyzdvihne prístroj na adrese, ktorú zadá zákazník a takisto opravený zašle na adresu, ktorú vyplní zákazník pri žiadosti o opravu
- všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou znáša spoločnosť Mio Technology
MOTOROLA
Reklamovaný tovar treba dodať s priloženým záručným listom a dokladom o predaji.Servis: PPI-ETC SLOVAKIA, s.r.o. - Dvojkrížna 47, 820 13 BRATISLAVA
Tel.: +421 2 4641404 - 6
Fax.:+421 2 45522308
mail: servis@ppi-etc.sk
Otváracie hodiny: pondelok až piatok 9:00 - 17:00
Pre prijatie záručnej reklamácie je nutné priložiť potvrdený záručný list pečiatkou dílera!
MOULINEX
Viliam Šlank - ELSPO Elektroplyn servis - Spojová 19, 974 04 Banská Bystrica+421905944719
+421484135535
+421484135521
elspo@slovanet.sk
Eva Kašová-ELP - Predmestská č.55, 010 01 Žilina
+4210908 927586, 00421904 484375
+421417232641
+421417248286
elp-evakasova@pobox.sk
LASER Komárno, spol. s r. o. - Mesačná 20, 945 01 Komárno
+421 905 602 292
+421 35 77 02 688
+421 35 77 02 688
servis@laser-kn.sk
Július Marton , MARTON-SERVIS - Baštová 47/B, 080 01 Prešov
+421907137334
+421517723487
+421517582441
martonservis@nextra.sk
Július Marton, MARTON-SERVIS - Hlinkova 21, 040 01 Košice
+421 905 759 428
+421556337921
+421556337921
servismarton@nextra.sk
PANAX F.C.S., spol. s.r.o. - Kopčianska 16, 852 21 Bratislava
+421903509582
+421 2 63 53 10 14
+421 2 63 53 10 15
zaickova@zppanax.sk
Eson spol. s r.o. - Železničná 7281/16A, 911 01 Trenčín
+421907664295
+421326586385
+421326856385
eson@stonline.sk
ERVO SERVIS spol. s r.o. - Kollárova 9, 91701 Trnava
+421903628642
+421335502078
ervoservis@gmail.com
ERVO SERVIS spol. s r.o. - Čermáňske nám. 11, 949 01 Nitra
+421911628643
ervoservis.nitra@gmail.com
Hospol elektro, s.r.o. - Rustaveliho 7, 831 06 Bratislava
+421244887124
hospol@hospol.sk
MSI (NOTEBOOKY A POČÍTAČE)
Reklamáciu je možné uplatniť tromi spôsobmi:http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx
Prepravu do i zo servisného strediska zaisťuje UPS formou "free pick-up and delivery" - UPS produkt zadarmo vyzdvihne u zákazníka a po oprave aj zadarmo doručí.
Adresa servisu:
MSI Polska Sp. z o. o. - ul. Magazynowa 1, Bielany Wrocławskie, 55-040 Kobierzyce, Poland
Koncom júla 2011 došlo k dohode o akvizícii firmy Navigon americkým výrobcom GARMIN. Vzhľadom na zmenu stratégie spoločnosti Navigon ohľadne distribúcie a servisu, sa spoločnosť Navigon rozhodla centralizovať svoje servisné stredisko. Z toho dôvodu všetky reklamácia, ktoré budú po tomto termíne zaslané do servisného strediska LC Trading s.r.o., budú automaticky zaslané späť zákazníkovi na jeho náklady!
Navigon bude riešiť všetky nové reklamácie spôsobom „Door to door“, čiže zákazník si emailom, prípadne telefonicky objedná zvoz reklamácie, následne bude prístroj vyzdvihnutý kuriérom a zaslaný do nemeckého servisu Navigon.
Pre objednávanie reklamácií je zriadený e-mail support.cz@garmin.com, prípadne česká telefonická linka: +420-2-28882061, kam sa dovoláte v pracovných dňoch Po-Pia medzi 10:00 – 18:00. (Cena hovoru je spoplatnená ako zahraničný hovor do ČR, v závislosti od cenníka daného operátora).
Pre žiadosť o reklamáciu môžete do e-mailu uviesť nasledujúce údaje:
Dôležité upozornenie: Ak sa na prístroji vyskytne závada, ktorá bola spôsobená mechanickým poškodením, prípadne neoficiálnym softvérovým zásahom, alebo nebude doložený platný doklad o záruke, bude následne celý servisný zásah spoplatnený spolu s nákladmi na prepravu. Cena za diagnostiku mimozáručnej závady je približne 50 € s DPH.
NEC
Je potrebné kontaktovať dispečing servisného strediskaIMPROMAT-COMPUTER s.r.o. - Tř.T.Bati 5267, 762 02 Zlín, ČR, ktoré zabezpečí zvoz, opravu a následné doručenie produktu na svoje náklady.
Tel: +420 577 213 151
Mail: computer-dispecink@impromat.cz
Neovo LCD
Reklámácie LCD monitorov NEOVO rieši servisné stredisko Sofos s.r.o. Na LCD monitory platí on-site servis.Sofos s.r.o. - Radničné nám.4, 827 04 Bratislava Tel: +421 2 54 77 39 80
Český servis, Varšavská 11, 831 03 Bratislava
Tel.: 02 / 4445 9955, +421 907051861
mail: servis@ccc.sk
NIKON
Kontakty Slovenská republikaZariadenie s popisom závady, nákupným dokladom a záručným listom pošlite do VSP data:
VSP DATA SK s.r. o. Nová Rožňavská 3, 831 04 Bratislava, Slovenská republika
tel.: +421 245 691 375
IČO: 47121700
www.nikon.sk
WEB: www.vspdata.sk
NOKIA
Autotel - Vajnorska 47, 83103 BratislavaTel: 0905 709 000,0903 709 000
Nokia - Aupark, Einsteinova, Bratislava
Tel: 0902/655 555, 0915/700 700
Informačná Technika, Odeska 37, Bratislava, tel. 54647321
OLYMPUS
OLYMPUS Sk, s.r.o. - Slovnaftská 102, 82 105 BratislavaNa tejto adrese je aj servis Spotrebného tovaru ( fotoaparáty, záznamníky…):
otváracie hodiny: pon.-pia. 9.00 - 17.00
Tel: 02 / 49 20 94 11
Fax: 02 / 44 45 76 35
info@olympus.sk
Packard Bell - Na Hřebenech II 1718/10, 140 00, Praha 4, Czech Republic
http://www.packardbell.com
Technické otázky
Pokiaľ potrebujete technickú podporu k produktom Packard Bell. Zavolajte na toto telefónne číslo:
Tel: 531027774
email: service_brno@packardbell.com
Service center address:
CTPark Brno, Turanka 110, 627 00 Brno-Slatina, Czech Republic
Servisné centrum Packard Bell
V případě poruchy Vašeho produktu Packard Bell můžete nahlásit opravu telefonicky na níže uvedeném čísle, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00
Při telefonickém nahlášení opravy mějte, prosím, připraveno sériové číslo produktu a pokud je produkt v záruce, tak též nákupní doklad. Náš operátor Vás bude informovat o dalším postupu.
Nebude-li se na poruchu vztahovat záruka, budeme Vás o tom neprodleně informovat. Pokud nebudete v takovém případě požadovat nezáruční placenou opravu, tak Vám zašleme produkt bezplatně zpět. Budete-li mít zájem o provedení opravy jako placené nezáruční, připravíme pro Vás cenovou nabídku. V případě jejího odmítnutí Vám bude účtována diagnostika a doprava, v částce nepřevyšující 800 Kč vč. DPH. U starších modelů, které se již nevyrábí, platí tato cenová nabídka v případě, že lze zajistit náhradní díly. Pokud bychom nebyli schopni zajistit náhradní díly, nebudou Vám účtovány žádné poplatky.
Před zasláním notebooku/PC do servisu se prosím ujistěte, že se nejedná o softwarový problém. Pro vyloučení softwarového problému Vám zdvořile doporučujeme zálohovat data a provést obnovu systému do původního továrního nastavení . V případě, že se jedná o softwarový problém nebo o jiný problém vyžadující obnovu systému, provedeme obnovu systému do původního stavu po zakoupení počítače. Zdvořile upozorňujeme, že v případě obnovy systému ztratíte data uložená na HD.
Servisní středisko není technicky ani personálně zařízeno pro osobní vyzvednutí produktů. Proto není možné produkt vyzvednout po opravě osobně. I zákazníkům z Brna a okolí bude jejich produkt po opravě doručen na místo, které sami určí.
Kontaktný telefón Call Centrum: +4212 49207070
Adresa: Servisní centrum Packard Bell
CTPark Brno, Tuřanka 110, 627 00 Brno-Slatina
service_brno@packardbell.com
PANASONIC
PANASONIC - Telekomunikačná technikaFaxCOPY, Domkárska 15, 821 05 Bratislava
Tel: 02/ 4341 3800, 0820-111 010
Fax: 02/ 4341 3798
e-mail: faxcopy@faxcopy.sk
INTEC Plus, spol. s r.o., Stará prievozská 2, 821 09 Bratislava
Tel: 02/ 5341 1372
Fax: 02/ 5341 3496
e-mail: intecpl@intecpl.sk
PANASONIC - Spotrebná elektronika
Avpro, s.r.o., Budovateľská 23, 821 08 Bratislava
Tel: 02 / 5557 2310, 0908 786 457
Fax: 02 / 5564 2772
servis@avpro.sk
PANASONIC - ostatné
Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru
PHILIPS
PHILIPS - MonitoryZoznam autorizovaných servisných stredísk nájdete TU.
Monitory Philips servisuje firma Asupport, s.r.o. - Námestie Slobody 10, 811 06 Bratislava
Tel: +421 2 5262 6557
Tel: +421 2 5262 6558
Fax: +421 2 5262 6559
asupport@asupport.sk
Otváracia doba Pondelok až štvrtok 9:00 - 12:00 ; 13:00 - 17:00 Piatok 9:00 - 12:00 ; 13:00 - 16:00
Monitory Philips servisuje firma Datalan - Púchovská 8, 831 06 Bratislava.
Zvoz ZDARMA zabezpečuje po telefonickej objednávke kuriér firmy DATALAN, treba telefonicky objednať u p. Kučeráka, Tel: 02 / 4920 7155 alebo je možné zaslať výrobok na vlastné náklady do firmy DATALAN v Bratislave alebo odovzdať na ktorejkoľvek pobočke. e-mail: servis@datalan.sk
DATALAN - Stredisko outsourcingu a autorizovaného servisu - Púchovská 8, 831 06 Bratislava
Tel.: +421 2 49 20 71 55
Fax: +421 2 49 20 71 66
servis@datalan.sk
Pobočka Banská Bystrica - Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica
Tel.: +421 48 415 39 33
Fax: +421 48 415 39 35
datalanbb@datalan.sk
Pobočka Košice - Popradská 68, 040 01 Košice
Tel.: +421 55 640 51 90, +421 55 640 52 46
Fax: +421 55 640 51 89
datalanke@datalan.sk
Pobočka Žilina - Dolné Rudiny 3, 010 01 Žilina
Tel: +421 41 500 62 30
Fax: +421 41 500 62 31
datalanza@datalan.sk
Pobočka Poprad - Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad
Tel: +421 905 603 364
datalanpp@datalan.sk
PHILIPS PC REPRO, KAMERY, TELEFÓNY, AUDIO/VIDEO
TWIS - Kalinčiakova31, 83 104, Bratislava
Tel.: +421 -2 - 44 45 85 14, 44 37 29 00
Fax:+421 - 2 - 44 45 85 13
e-mail: twis@twis.sk
Ak sa nepodarí produkt vymaniť, treba kontaktovať Philips, kontaktná osoba vo Philipse Michal Ochotnický, michal.ochotnicky@philips.com Tel.:20666144
PHILIPS - ostatné
Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru
Prestigio
EUROPEA-ES s.r.o. - SERVISNÉ STREDISKO (Service) - Dvojkrížna 9, BratislavaTel:+421 903 427 003
e-mail : prestigio@europea-es.sk
http://www.europea-es.sk/kontakt.html
Typy produktov: Telefóny, GPS produkty, Tablet PC, čítačky eBook
ASBIS SK s.r.o. - Južná trieda 66, 040 01 Košice
Mail: servis@asbis.sk
Typy produktov: Počítače, Monitory
Viliam Šlank - ELSPO Elektroplyn servis - Spojová 19, 974 04 Banská Bystrica
+421905944719
+421484135535
+421484135521
elspo@slovanet.sk
Eva Kašová-ELP - Predmestská č.55, 010 01 Žilina
+4210908 927586, 00421904 484375
+421417232641
+421417248286
elp-evakasova@pobox.sk
LASER Komárno, spol. s r. o. - Mesačná 20, 945 01 Komárno
+421 905 602 292
+421 35 77 02 688
+421 35 77 02 688
servis@laser-kn.sk
Július Marton , MARTON-SERVIS - Baštová 47/B, 080 01 Prešov
+421907137334
+421517723487
+421517582441
martonservis@nextra.sk
Július Marton, MARTON-SERVIS - Hlinkova 21, 040 01 Košice
+421 905 759 428
+421556337921
+421556337921
servismarton@nextra.sk
PANAX F.C.S., spol. s.r.o. - Kopčianska 16, 852 21 Bratislava
+421903509582
+421 2 63 53 10 14
+421 2 63 53 10 15
zaickova@zppanax.sk
Eson spol. s r.o. - Železničná 7281/16A, 911 01 Trenčín
+421907664295
+421326586385
+421326856385
eson@stonline.sk
ERVO SERVIS spol. s r.o. - Kollárova 9, 91701 Trnava
+421903628642
+421335502078
ervoservis@gmail.com
ERVO SERVIS spol. s r.o. - Čermáňske nám. 11, 949 01 Nitra
+421911628643
ervoservis.nitra@gmail.com
Hospol elektro, s.r.o. - Rustaveliho 7, 831 06 Bratislava
+421244887124
hospol@hospol.sk
SAMSUNG - Mobilné telefóny
Zariadenie je nutné odoslať s požiadavkou predajcu na servis/diagnostiku/predpredajnú opravu/odstúpenie od zmluvy, je potrebné riadne špecifikovať vadu od zákazníka, prípadne uviesť telefónne číslo na zákazníka pre konzultáciu navodenia závady.
V prípade záručnej opravy doložiť doklad preukazujúci záruku.
Zariadenie treba pripraviť na prepravu - zabaliť a ochrániť proti poškodeniu pri preprave - objednať si kuriéra prepravnej spoločnosti UPS (tel. číslo 16877) a na náklady príjemcu (teda PPI-ETC Slovakia s.r.o.) odoslať do servisu.
V prípade nezáručnej / platenej opravy bude zariadenie zo servisu vrátené na dobierku späť predajcovi po vopred odsúhlasenom cenovom návrhu. V prípade zistenia nezhody je nutné túto skutočnosť oznámiť servisu do 24hodín od doručenia.
Telefonicky/mailom sa vie zákazník informovať na telefónnom čísle / maily GSM - 0903/701802, servis@ppi-etc.sk
Adresa pre odoslanie zariadenie k nám do servisu je:
PPI-ETC Slovakia s.r.o. - Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava
Fyzicky je možné odovzdať reklamáciu tu:
Zákaznícke centrum:
Galvaniho Business Centrum IV - Galvaniho 17/C, Bratislava
Otváracie hodiny:
Po-Pia 09:00-18:00
Tel: +421 903 701 803
SAMSUNG - Monitory
Vadné zariadenie je potrebné pripraviť na prepravu - zabaliť a ochrániť proti poškodeniu pri preprave - kontaktovať servisné stredisko PPI-ETC Slovakia s.r.o. na mailovej adrese samsung@ppi-etc.sk - odoslať výrobné číslo, model a typ zariadenia.
Je potrebné riadne špecifikovať vadu od zákazníka, prípadne uviesť telefónne číslo na zákazníka pre konzultáciu navodenia závady. V prípade záručnej opravy doložiť doklad preukazujúci záruku.
V prípade nezáručnej / platenej opravy bude zariadenie zo servisu vrátené na dobierku späť predajcovi po vopred odsúhlasenom cenovom návrhu.
V prípade zistenia nezhody je nutné túto skutočnosť oznámiť servisu do 24hodín od doručenia.
Telefonicky/mailom sa vie zákazník informovať na telefónnom čísle / maily IT/TV/AV - 0903/701803, samsung.ba@ppi-etc.sk
Adresa pre odoslanie zariadenia do servisu je:
PPI-ETC Slovakia s.r.o. - Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava
Fyzicky je možné odovzdať reklamáciu tu:
Zákaznícke centrum
Galvaniho Business Centrum IV - Galvaniho 17/C, Bratislava Otváracie hodiny:
Po-Pia 09:00-18:00
Tel: +421 903 701 803
TV-AV Elektronic spol. s r.o. - Hviezdoslavova 9, 010 01 Žilina Tel: 041/ 5626061
Fax: 041/ 5623915
e-mail: tvav@tvav.sk
www.tvav.sk
otváracie hodiny: po-ut, štv-pia 8:00-11:30 12:30-16:30
str 10:00-11:30 12:30-18:00
T.V.A. servis, spol. s r. o. - Južná trieda 48/D, 040 01 Košice Tel: 055/ 63 385 01, 63 381 35
Fax: 055/ 63 236 49
e-mail: tvaservis@tvaservis.sk
www.tvaservis.sk
Otváracie hodiny: po - pia 9:00-12:00 13:00-17:00
Tovar sa posiela na náklady príjemcu (UPS)
SAMSUNG - Tablety, Mobilné telefóny, Fotoaparát Galaxy Camera
Zariadenie je nutné odoslať s požiadavkou predajcu na servis/diagnostiku/predpredajnú opravu/odstúpenie od zmluvy, je potrebné riadne špecifikovať vadu od zákazníka, prípadne uviesť telefónne číslo na zákazníka pre konzultáciu navodenia závady.
V prípade záručnej opravy doložiť doklad preukazujúci záruku.
Zariadenie treba pripraviť na prepravu - zabaliť a ochrániť proti poškodeniu pri preprave - objednať si kuriéra prepravnej spoločnosti UPS (tel. číslo 16877) a na náklady príjemcu (teda PPI-ETC Slovakia s.r.o.) odoslať do servisu.
V prípade nezáručnej / platenej opravy bude zariadenie zo servisu vrátené na dobierku späť predajcovi po vopred odsúhlasenom cenovom návrhu.
V prípade zistenia nezhody je nutné túto skutočnosť oznámiť servisu do 24hodín od doručenia.
Telefocky/mailom sa vie zákazník informovať na telefónnom čísle / maily
GSM - 0903/701802, servis@ppi-etc.sk
Adresa pre odoslanie zariadenie k nám do servisu je:
PPI-ETC Slovakia s.r.o. - Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava
Fyzicky je možné odovzdať reklamáciu tu:
Zákaznícke centrum
Galvaniho Business Centrum IV - Galvaniho 17/C, Bratislava Otváracie hodiny:
Po-Pia 09:00-18:00
Tel: +421 903 701 803
SAMSUNG - Notebooky, Tlačiarne, Kopírky, Faxy
Zariadenie pripraviť na prepravu - zabaliť a ochrániť proti poškodeniu pri preprave - kontaktovať servisné stredisko PPI-ETC Slovakia s.r.o. na mailovej adrese samsung@ppi-etc.sk - odoslať výrobné číslo,model a typ zariadenia.Je potrebné riadne špecifikovať vadu od zákazníka, prípadne uviesť telefónne číslo na zákazníka pre konzultáciu navodenia závady. V prípade záručnej opravy doložiť doklad preukazujúci záruku.
V prípade nezáručnej / platenej opravy bude zariadenie zo servisu vrátené na dobierku späť predajcovi po vopred odsúhlasenom cenovom návrhu.
V prípade zistenia nezhody je nutné túto skutočnosť oznámiť servisu do 24hodín od doručenia.
Telefocky/mailom sa vie zákazník informovať na telefónnom čísle / maily
IT/TV/AV - 0903/701803, samsung.ba@ppi-etc.sk
Adresa pre odoslanie zariadenie k nám do servisu je:
PPI-ETC Slovakia s.r.o. - Dvojkrížna 47, 821 07 Bratislava
Fyzicky je možné odovzdať reklamáciu tu:
Zákaznícke centrum
Galvaniho Business Centrum IV . Galvaniho 17/C, Bratislava
Otváracie hodiny:
Po-Pia 09:00-18:00
Tel: +421 903 701 803
SAMSUNG - Spotrebná elektronika
http://www.samsung.com/sk/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION
SENCOR
FAST PLUS, spol. s r.o. - Logistické Centrum Rača, Na pántoch 18, 831 06 BratislavaSCOTT
Servisne stredisko LC Trading s.r.o.LC Trading - Bratislavska 45, 917 02 Trnava
Michal Hornak, servisný technik
Hornak@lctrading.sk
Tel: 033/2933108
Fax: 033/2933107
www.lctrading.sk
SONY ERICSSON
Servisné stredisko pre mobilné telefóny a príslušenstvo značky Sony-Ericsson:AUTOTEL - Vajnorská ul. 127 (oproti POLUSu), 83104 Bratislava
Tel.: 02 / 4445 2222
email:sonyericsson@autotel.sk
www.autotel.sk
SONY
SONY - Playstation, PSP1. Reklamace výrobků budou prováděny prostřednictvím obchodů Vašich maloobchodních partnerů.
2. V případě reklamace se koncoví uživatelé/zákaznící budou obracet na maloobchodní prodejny kde produkty zakoupili.
3. Příslušná maloobchodní prodejna následně zažádá e-mailem o svoz reklamovaných produktů na těchto e-mailových adresách info@sony-servis.cz , transport@sony-servis.cz (dostatečné je zaslat jeden e-mail zároveň na obě adresy).
Do výše uvedného e-mailu je třeba přiložit 2 dokumenty: kopii pokladního dokladu a kopii dodavatelské faktury od distributora, který se k dané reklamaci vztahuje. Stejné 2 dokumenty je třeba vložit do balení, které bude následně svezeno. Vše je důležité pořádně zabalit a zásilku označit jako KŘEHKÉ.
Servisní centrum v Praze objedná přepravu prostřednictvím společnosti DPD a po opravě bude přístroj na stejnou adresu zaslán zpět.
Kontakt na Servisní centrum
Tel: +420 272 650 240, Lucie Barešová, Michal Pázler.
V prípade problémov s hrami výrobcu EA GAMES kontaktujte hotline 02/33418468.
SONY - Ostatné
Uvedené na záručných listoch obdržaných pri kúpe tovaru
SONY - Digitálna technika a iné
Avpro, s.r.o. - Budovateľská 23, 821 08 Bratislava Tel: 02 / 5557 2310, 0908 786 457
Fax: 02 / 5564 2772
servis@avpro.sk
sony,panasonic spotrebna elektronika
http://www.sony.sk/support/sk/repair/asc
http://www.sony.sk/res/attachment/file/68/1082027543768.pdf
SONY VAIO
2 roky záruky! Ako majitelia notebookov VAIO získate v rámci záručných podmienok zdarma technickú podporu a opravu po dobu dvoch rokov od dátumu zakúpenia notebooku.
VAIO zákaznícke centrum
Kontaktujte naše európske zákaznícke centrum VAIO-Link. Na tejto linke získate kvalitnú technickú pomoc a podporu alebo si môžete dohodnúť prípadnú opravu zariadenia.
Budete komunikovať priamo s odborne vyškoleným personálom:
• rýchle riešenie problémov
• váš agent vás bude informovať o každej zmene stavu vašej požiadavky formou SMS správy alebo e-mailu.
Kontaktujte naše zákaznícke centrum na: www.VAIO-Link.com alebo na telefónnom čísle: +421 55 230 28 01
VAIO európske zákaznícke centrum ohodnotené ocenením za kvalitnú podporu
VIRS (VAIO International Repair Service)
VAIO poskytuje u vybraných notebookov bezplatnú opravu notebooku vo všetkých dôležitých svetových destináciách pocas obdobia dvoch rokov platnosti štandardnej záruky. Viac informácií získate na www.VAIO-Link.com.
1. 1. ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS SONY VAIO
VAIO-Link
Kontaktujte naše európske zákaznícke stredisko VAIO na Tel: +421 55 230 28 01. Tu budete mať k dispozícii ocenenú technickú podporu v slovenčine a pravidelne aktualizované informácie o priebehu opravy. Budete komunikovať s vaším servisným agentom VAIO.
Tím skúsených pracovníkov je pripravený riešiť vaše problémy. Kontaktujte ich na www.VAIO-Link.com
2. 2. DOA A POZÁRUČNÍ SERVIS
Avpro, s.r.o. - Budovatelská 23, 82108 Bratislava
Tel: +421 255642771, +421 255642773, +421 908786457
servis@avpro.sk
Príjem opráv ve všední dny: 9:00 – 17:00 hod. 1. 3. VAIO INTERNATIONAL REPAIR SERVICE
Pre vybrané modely VAIO máte aj v niektorých krajinách mimo EU k dispozícii opravu hardvéru zadarmo.
Ďalšie informácie získate na stránkach: http://www.sony.co.uk/support/en/topics/virs
Viliam Šlank - ELSPO Elektroplyn servis - Spojová 19, 974 04 Banská Bystrica
+421905944719
+421484135535
+421484135521
elspo@slovanet.sk
Eva Kašová-ELP - Predmestská č.55, 010 01 Žilina
+4210908 927586, 00421904 484375
+421417232641
+421417248286
elp-evakasova@pobox.sk
LASER Komárno, spol. s r. o. - Mesačná 20, 945 01 Komárno
+421 905 602 292
+421 35 77 02 688
+421 35 77 02 688
servis@laser-kn.sk
Július Marton , MARTON-SERVIS - Baštová 47/B, 080 01 Prešov
+421907137334
+421517723487
+421517582441
martonservis@nextra.sk
Július Marton, MARTON-SERVIS - Hlinkova 21, 040 01 Košice
+421 905 759 428
+421556337921
+421556337921
servismarton@nextra.sk
PANAX F.C.S., spol. s.r.o. - Kopčianska 16, 852 21 Bratislava
+421903509582
+421 2 63 53 10 14
+421 2 63 53 10 15
zaickova@zppanax.sk
Eson spol. s r.o. - Železničná 7281/16A, 911 01 Trenčín
+421907664295
+421326586385
+421326856385
eson@stonline.sk
ERVO SERVIS spol. s r.o. - Kollárova 9, 91701 Trnava
+421903628642
+421335502078
ervoservis@gmail.com
ERVO SERVIS spol. s r.o. - Čermáňske nám. 11, 949 01 Nitra
+421911628643
ervoservis.nitra@gmail.com
Hospol elektro, s.r.o. - Rustaveliho 7, 831 06 Bratislava
+421244887124
hospol@hospol.sk
TOM TOM
Manuál k nahláseniu reklamácie prístroja TomTom:1. Na webstránke http://www.tomtom.com si zvoľte CZ lokalizáciu
2. Zaregistrujte sa - v pravo hore je "vytvoriť účet"
3. Zavolajte na číslo +420 239000491
4. Operátorovi nadiktujete sériové číslo zariadenia (SN:) a e-mail, na ktorý ste registrovali vaše zariadenie, popíšete závadu.
5. Do 15 min sa Vám v menu moje opravy vytvori nová RMA a do emailu Vám zašlú štítok UPS, ten vytlačíte a nalepíte na krabicu s reklamovaným prístrojom
6. Zavoláte kuriéra (predvoľba Vášho mesta) + tel. číslo: 16 877
Najčastejšie závady a možnosť ich odstránenia býva popísaná i v sekcii „Podpora“
Nájdete tam napríklad:
-návod na inštaláciu aktualizácie
-informácie ohľadne služby „My TomTom“ pre jednoduchú aktualizáciu prístroja
-informácie o opravách softwaru – napr. na odstránenie chyby príjmu signálu v novej sérii a pod..
-užívateľské príručky
TOPCOM
TRUST System spol. s r.o.Mikovíniho 4
917 02 Trnava
Slovenská Republika
Servisné oddelenie
Vedúci servisného oddelenia
Bajzík Branislav
Tel.: 033 / 2933 124
Radomír Tanáč
Technik Tel.: 033/ 2933 125
www.trustsystem.sk
TOSHIBA
Servisné stredisko:Český servis
Zelená linka: 800 111 155
http://www.ceskyservis.cz/sluzby/servisni-sluzby/toshiba/
Adresa :
Varšavská 11
831 03 Bratislava
Tel. +421 244 459 955, +421 243 411 450
Fax.+421 243 411 449
E-mail : bratislava@ceskyservis.cz
Otváracie hodiny :
Po – Pá 8:00 – 16:30 hod.
Technická telefonická podpora v češtine - 00800 27549338
Lokalizovaná technická podpora funguje na toll free čísle 00800 27549338 (áno, je treba vytáčať s 00 na začiatku!!!)
Funguje rovnako z CZ ako aj z SK.
Z dôvodu blokovania medzinárodných toll free čísiel zo strany mobilných operátorov, je možné sa na toto číslo dovolať len z pevnej linky. V prípade zmeny podmienok, zverejníme tieto na stránke. Zatiaľ intenzívne pracujeme na zmene (dohode s operátormi) tak, aby bolo možné sa dovolať aj z mobilných sietí.
Tech support číslo bude aktualizované na stránkach http://support.wdc.com pripravujeme zriadenie aj CZ tech support emailu.
WHIRLPOOL
Volajte Servisnú linku Whirlpool 0850 003 007* na registráciu všetkých záručných a pozáručných opráv.Nahláste, prosím, vašu žiadosť na záručnú, alebo pozáručnú opravu na Servisnú linku Whirlpool 0850 003 007 alebo online prostredníctvom odkazu na tejto internetovej stránke: http://www.whirlpool.sk/reklamacie_online/
Pre nahlásenie opravy si pripravte tieto údaje o vašom výrobku (údaje dostupné na servisnom štítku výrobku, alebo na poslednej strane záručnej knižky):
Farebné tlačiarne A4 / A3 a farebné multifunkčné zariadenia A4
PS Products spol. s r.o. - Líščie údolie 29, 841 04 Bratislava
Tel: 02/6428 5126
Fax: 02/6428 5127
email: servis@phaser.sk
Čiernobiele multifunkčné zariadenia A3 a farebné multifunkčné zariadenia A3
Zoznam partnerov na adrese: http://www.xerox.sk/servisna-podpora/servisny-dispecing.html
V prípade, že Xerox kompatibilný toner alebo atrament poškodí zákazníkovi tlačiareň, prosím volajte Xerox - hotline:
Tel: +420 721 390 911.
Spotrebný materiál Xerox sa reklamuje priamo u predajcu.
http://support.yarvik.com/index.php?country=sk&language=cz&action=init
Spotrebiče ZELMER sú servisované spoločnosťou BOSCH
- +Akcia
- +JARNÉ POMÔCKY
- +PC, NOTEBOOKY
- +MOBILY, TABLETY, HODINKY
- +PC KOMPONENTY
- +PERIFÉRIE
- +HERNÁ ZÓNA
- +ČIERNA TECHNIKA
- +MALÁ BIELA TECHNIKA
- +VEĽKÁ BIELA TECHNIKA
- +SOFTWARE, E-KNIHY
- +MICROSOFT SOFTVÉR
- +ŠPORT, ZDRAVIE
- +ZÁHRADA, HOBBY
- +NÁBYTOK
- +FOTOVOLTAIKA
Naposledy navštívené
Kód | Názov produktu | Vaša cena |
---|